morgon bloggar

Inte ofta jag bloggar på morgonen.
Men efter som jag har lite tid över så kunde jag ju blogga lite.
Har i alla fall bad i dag på gympan, tror jag ska gå/jogga i stället för jag klara inte av att bada på badhuset, så sjukt äckligt tänk er att massor av personer har badat i det vattnet men sina äckliga fötter, håriga ben, osv osv. USCH! Asså nej jag hatar badhuset så sjukt äckligt ju :o Så det blir inge bad för mig.

Hoppas ni får en bättre morgon än mig som måste gå en promenad på nu på morgonen.



hitta en bild på mig och nån....utklädd person ;)



Kommentarer
mmaaaaaaalin

min bild =)

2009-11-23 @ 17:53:25
URL: http://malinjjohansson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0