typ musklig bil!

Har varit i luleå hela dagen och kollat på bilar! Har försökt att säga till mamma att hon ska köpa en stor bil men hon vill inte. Buhu, men när jag blir vuxen ska jag då ha en stor och musklig bil!
Hitta sjukt fina bilar som jag tyckte att mamma skulle ha men hon vill typ ha en liten bil, men jag vill inte ha det!
haha, men ja kul för er att veta att jag sett på sjukt snygga bilar hela dagen.
Men fick i alla fall nya skor, nanana nya UGG's mörk bruna. Först hade jag tänk köpa i samma färg som jag hade före men det är så tråkigt så nu har jag mörk bruna :)

Haha när vi var på en bil affär så hitta jag typ värsat fina muskel bilen och det  var som en ''familje bil'' också så jag sa till han som hade affären ''kan inte du säga till min mamma att hon ska köpa den??'' *pekar på en bil*  och då började han prata med mamma om hur bra den var!!! :D
Men sen hitta vi en sport bil och den var super fin, f*n jag skulle ha tagit kort på den så får ni se hur fin den var!  

Men nu ska jag typ se på tv eller nånting, PUSS!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0