16 Oktober 2009

Helg igen då, vet inte riktigt vad jag ska göra i kväll, kanske drar till Henna senare och är med hon och Rasmus, eller så åker jag ut med Sara och Julia, men vi får vell se antar jag.
Kom nyss hem och jag känner att jag bara vill lägga mig ner och sova eller se en film, haha det dära med film lät ganska bra :)

Har fått en fråga om varför jag aldrig pratar om vad som händer skolan. Och varför jag inte gör det är för att det händer inget roligt i min skola, vi gör inprinsipt samma saker varje dag med samma lektioner och samma gamla tråkiga lärare. Så det kanske inte är så kul att höra tex '' idag så hade vi svenska, vi läste en bok som heter Ondskan jag är på sidan 123, sen hade vi engelska vi lärde oss att säga hello my name is'' ja ni fattar? Det blir ganska tråkigt att läsa efter ett tag.

Men ja nu ska jag se en film och sen får vi se vad som händer =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0