Danmark - Sverige

Jag och pappa såg nyss Danmark - Sverige och det slutade som ni kanske vet att Sverige inte åker till VM nästa år, trist? Ja.

Okej i alla fall, idag så har jag och pappa sovit länge till klockan 11 idag (det är ovanligt för att vara hos min pappa som går upp ''tidigt'' klockan halv 9 ;) )så vi gjorde frukost och sölade lite och sen for vi till KISTA, skulle ha med mig därifrån skor och byxor. Hittade ett par skor men sen när jag var skulle in på H&M och Gina och jag hittade nånting då gick plånboken (= pappa) ut ur affären, *suck*. Haha nä men jag skulle betala allt själv men det är inge kul att vara i affären själv. Men jag köpte ett par jätte fina nya skor och nya jeans leggings och en vanligt rosa topp, bilder kommer sen när jag kommer hem i morgon :)
Sen for vi till Drottiningholm till ett ställe där man kan släppa sina hundar. Och så var vi dära i ca 2 timmar och sen for vi hem till pappa och gjorde Tacos och så kollade vi matchen mellan Danmark och Sverige, och nu ska vi kolla 2 fast 2 furious, så jag hör av mig i morgon :)


kista galleria


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0