fan vad arg jag blir!

Först vill jag säga GRATTIS till FOKI som vann ÅRETS BLOGG i år =) Grattis, även fast jag ville att Kenza skulle vinna så blev jag jätte glad för att Foki vann, för hon är verkligen värd det priset eller vad tycker ni??


I dag så var jag och mamma och hämtade mitt nya datorbord, prima prima för då kunde jag sätta igång min dator som inte har varit igång på över 1 halv år för att den var helt seg och blabla. Och jag blir GALEN på den, den laggar som F*N och nej jag HATAR den!!! Jag VÄGRAR att använda den! Högst upp på önskelistan till jul är en NY DATOR!!! Ifall jag inte får en ny kommer jag flytta in mammas dator i mitt rum så får hon använda min skit sega dator för mellan henne och mig så sitter jag mera än hon och när hon använder den så är det för att betala räkningarna.

Var nyss ute i alla fall med Kicka och Becka och massa go folk.
Vi grillade och hade det mys trevligt trevligt. :)

Nu hade jag tänk sätta mig och kolla lite bloggar och sen se film =)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0