god morgon!



Dom som bor över oss väckte mig med hög musik som var kass! Haha jag funderade faktiskt på att springa upp och skrika åt dom att byta till nått bättre eller sänka volymen men då bytte dom till
Black Eyed Peas.....i 10 sek. haha

I alla fall vaknde för ett tag sedan, har ätit frukost/lunch nu blev middagen från i går. Hade tänkt plugga lite men först vila och ta en huvudvärkstablett.

Sen i dag ska jag in till stan och köpa garn med mamma, för jag ska göra ett försök att sticka min egna halsduk, fick en lite kick när Jenny sitter/satt och sticka(r) på skolan.

Nej nu ska jag ta och gå och vila en stund och sen blir det att plugga lite :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0