ratatouille

Jo det blir dagens middag, Fiffi gjorde den när jag var hos henne och då sa jag det till mamma och nu ska vi göra det till middag, hoppas att det blir gott nu och inte jätte äckligt haha :)

Har varit på Dialect med min mobil men dom kunde inte ta emot den för jag hade köpte den på The Phone House så jag får vänta till på torsdag att lämna in min mobil då gallerian öppnar för då finns ju The Phone House (*happy face*), fatta mycket jag kommer sakna den då, undrar hur F*N det kommer gå, men jag måste lämna in den nu, sega knappar sprucken skärm eller ja sprucken och sprucken det är sprickor i skärmen (haha hoppas nån fatta vad jag menade) m.m.

Men nu ska jag och mamma börja med maten

Kram på er <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0