trött!

Somnade inte fören halv 4 i morse, låg och tittade upp i taket och tänkte på massa saker (kanske kommer upp sen i bloggen ;) ) tittade på tv, gick runt som en halv död zombie i lägenheten. Kollade på mina kläder, ja ni fattar? Men sen äntligen somnade jag.

Vaknde för en stund sedan, har faktiskt hunnit med och duscha nu på morgonen, ska sminka mig och ta på mig å kläder för sitter bara i handduk och underkläder just nu. Och klockan tolv ska jag gå och äta lunch med mamma på ett hemligt ställe nej menhelt serriöst så ska jag gå och äta på Ängeln.

Sen hem för jag är faktiskt lite sjuk fortfarande, och då blir det att se film och plugga.
Nu ska jag gå och fixa mig, ses om nån timme ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0