du ljög mig rakt upp i ansiktet, fyfan asså

Vet du vad du gjort nu? Fattar du hur besviken jag blev? Jag skiter ifall ni hade bestämt sen länge! Du ljög mig rakt upp i ansiktet! Fattar du hur det känns när en av sina bästa vänner gör så? Kan du fatta hur jag känner nu? Jag trodde jag kunde lite på dig att du ALLTID talade sannig till mig, jag vet inte vad jag ska tro nu?
''Men vi rymdes knappt 4?'' men det är inte det jag är lessen för? Jag är BESVIKEN för att du ljög mig rakt upp i ansiktet! Kan inte fatta att just du gjorde det! Du var den sissta personen jag trodde skulle ljuga för mig.

Jag är så jävla besviken på dig så du kan inte fatta det, jag hoppas du fattar att du gjorde fel som ljög en av dina bästa vänner rakt upp i ansiktet, heller ett ärligt nej än ett falsk ja! Jag trodde vi kunde vara ärliga mot varandra och du ska veta en sak att jag ALDRIG har ljugit för dig och så ljuger du mig rakt upp i ansiktet!

Jag tror inte ens du kan fatta hur det känns!

Jag är inet arg för det du gjorde då men att du ljög mig rakt upp i ansiktet istället för att säga sannigen, och sen säger ''Jag ville inte göra dig lessen?'' men snälla jag blir glad ifall du är ärlig jag blir ju lessen ifall du ljuger för mig?

Det jag vill ha är en ärlig vän och en fet jävla ursäkt av dig det är det minsta du kan göra efter att du ljög mig rakt upp i ansiktet. Ifall du kommer fram och ber om ursäkt så visst då är ursäkten godtagen men ifall du inte gör det är det ditt problem inte mitt.

MEN DET ÄR FAN DET MINSTA DU KAN GÖRA JUST NU!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0