Fett Ful Crew

Vart tog ni vägen?
Jag och Kusinen satt och väntade på en ny film men det kom aldrig, vi satt ofta och kollade på era videos och vi garavde lika mycket varje gång, visst man måste ha en speciell humor för att fatt era videos och den humorn hade jag och min kusin, ni var alltid lika roliga och vi ''firade'' alltid efter ett vi bråkat med att se en video med er.
När jag frågade er vad som hände sa ni bara att ni gick olika vägar. Synd för ni är GRYMT roliga, haha :)


Ifall ni vill se mera får ni ta och gå in på youtube och sök på Fett Ful Crew :)



Kommentarer
TereseErica

Jättefin blogg du har! =) Allt bra förresten?

2009-09-04 @ 14:55:52
URL: http://tereseerica.blogg.se/
J

Ja vi gick olika vägar men trevligt att du tyckte om dem :)

Svar: Ni var riktigt grymma. Tack för många skratta! :)

2011-10-08 @ 23:58:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0