han måste skämta?



haha jag tittade in på
gaybloggen.com och då såg jag att hans tävling Amandas New Boyfriend deltävling 2 var uppe. Så jag kollade lite på vem dom hade valt och så hitta jag den hära killen.

Förlåt men vad fan tänkte han med? Barbie tröjan? Jag hade en sån på dagis ;) Bandanan?
Tror han att han bor i stockholm eller ''så jag är för det mesta ensam ist för att vara med raggarfittor osv :)''? Vad är man avensjuk på hos han? Att hans pappa har en leksaksaffär som han kan leka i när han vill? OJ jag önskar verkligen *host host* jag var han ;)
Finns inte så många rika? Haha men gu nog finns det fler än han som är rika men dom går vell inte runt och skriker ''Min pappa äger Barnens Hus och jag får leka dära när jag vill, och jag är super rik :D''
Vet inte ifall jag ska skratta eller gråta för han är så patetisk.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0