*ingen rubrik*

ibland kommer man inte på nån rubrik :p

Vaknde vid 11 i dag (tror jag) och det första jag gör är att börja färga igen? Inte bra, men i morgon kommer jag köra på en avfärgning igen för det är FORTFARANDE orange! Men jag tror det kommer bli okej i morgon för då har jag i avfärgnigen i 1 timme och 20 min och då borde ALLT försvinna och + att jag har 1 till blonderingfärg kvar, haha xD Asså f*n vad mycket jag färgat denna helg, asså ifall det fortfarande kvar oranget i morgon efter avfärgnigen i 1 timma och 20 min så kommer jag fan DÖ!!!

Men annars då?

Har varit med Elina ett tag. Egentligen skulle jag varit med Elina hela dagen men det blev att jag färgade mitt hår och sen vid halv 6 så hade mamma tvingat med mig på BOWLING!! Det är fan det värsta som finns! HATAR ATT BOWLA! Satt i 2 timmar och gjorde? INGET! Sen blev det Kina Resturangen, fyfan vad mätt jag är! Sen middag öhja?

Men nu ska jag sätta igång en film och sen ska jag nog sova.

Take Care!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0