JAG VILL TILL MIN PAPPA NU!

Fick en så stor längtan efter min Pappa så ni kan inte förstå.

Han bor ca 108 mil ifrån mig, träffade han sisst i 2 veckor i sommras + att jag knappt hört av mig nånting till honom.
Alltid när jag är dära gör vi det vi tycker om att göra, tex så har vi varit och kollat på konsert i GLOBEN och då såg vi min pappas favorit band Judas Priest! Vi brukar åka in till Kista och shoppa, äta nå god mat och umgås :)

Jag och min pappa är egentligen ganska lika, vi har samma dåliga humor (okej han har ganska gubbig humor men oftast har vi samma),  vi har oftast samma åsikter om saker, nästan samma musiksmak, och samma intressen.

Även ifall han nu bor 108 mil ifrån mig så kommer vi alltid ha ett band, jag menar han är min pappa och kommer alltid vara det så länge han lever.

Så nu tänker jag ringa min Pappa (okej det blir nog han som kommer ringa xD) och höra hur han mår och kanske bestämma när jag ska komma ner till stockholm?

Saknar min Pappa i alla fall grymt mycket :)<3


jag och min pappa



Kommentarer
maaalin :)

asså 108 km är ju bar 10.8 mil?¨åh de är ju typ te piteå xd hah.

menar du inte 108 mil ?;)

2009-09-18 @ 14:32:39
URL: http://maaaalliin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0