mitt hår kommer att gå av

japp, efter all färgning så är jag ganska rädd att det ska gå av, men som tur är så har jag fått låna Elinas hårinpacking som hon köpte bara för att hon skulle fräga mitt hår blont i går =D Snällt eller vad?
Jaja, i går så färgade vi mitt hår kanske 8 gånger och det var fortfarande oranget så mamma for idag och köpte avfärgning till mig så nu sitter jag med det, sen blir det 30 min med hårinpackningen även fast man bara ska ha i den 3 min men det behövs med 30 min efter så hära mycket färgning.

Ska ha i den hära skiten i 40 min men jag kanske kör på 50? Vi får se hur blont det blir, men f*n vad det svider i hårbotten just nu. Men det går ju över :)

Visar bilder senare :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0