Rågraven

Ska iväg 1 natt med min klass och parallellklassen, vi far till Rågraven i morgon klockan 8 på morgonen och kommer hem på fredag på förmiddagen tror jag? Så det blir ingen uppdatering i morgon, men jag kommer nog ha massa bilder när jag kommer hem på fredag :)
Har i alla fall fixat lite grejs som ska användas i morgon, lite godis, coca cola och korv :)

I dag så var det skola som alltid? Men Nisse och Tina har varit tillsammans i 1 ÅR I DAG! Helt jävla sjukt vad länge asså. Men jag tror dom skulle äta på stan i dag och sen vet jag inte, haha men jag hoppas dom har det mysigt i dag i alla fall :)

JUSTE höll nästan på att glömma att idag var det 1 gången jag körde Guitar Hero och jag fixade det! Haha fan avd duktig jag var, men alla ville förstöra hela tiden ju, lite synd men jag klarade der i alla fall, känner mig riktigt duktig asså :)
Man lär sig ju av den bästa ;)

Fick punka på fin cykeln i dag så fick hem, huhu inte för att det är jobbigt men det tar LÄNGE och det är TRÅKIGT! Men när jag kom hem så åkte jag och mamma direkt och köpte grejer till i morgon, i dag stannar jag nog hemma men vi får vell se, haha :)

Nu ska jag i alla fall äta middag.

 



Kommentarer
Sweet Atti

hahajag lärde mig också spela för ett tag sen, as kul :)

2009-09-03 @ 08:31:20
URL: http://sweetatti.blogg.se/
Leia

Vad är det för ställe?

2009-09-03 @ 13:19:20
URL: http://leiabloggar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0