1 April 2010

Hallå! :)

Haha ingen kan lura mig men jag kan lura alla andra idag ;)
 Vi slutade halv 11 idag och då åkte jag och Felicia till luleå och var ett tag med Ida och Marcus (flisan kille), sen åkte vi och åt på max! Haha aww det var en super söt liten kille som var kanske 2 år och gu avd söt han var! Han ställde sig upp i sin barnstol och moonade inför hela max, haha gu vad vi skratta jag och Felicia xD
Sen for vi runt på storheden, och satt tex inne på Rusta i nån massagestol, fyf*n vad skönt det var, haha :D

Köpte ett Britney Spears sett med parfym, body lotion och dusch kräm i, på Parelle.
Visar sen!!! :D

Men sen efter att vi varit dära så åkte jag och Felicia till ica och köpte tacos, så vi har ätit tacos och gjort allt själva förutom att stekt köttfärsen för det gjorde mamma åt oss innan hon for, tack mammi! :D

Nu ska vi typ riva huset så har inte tid att blogga nå mera, haha :D

Pösselipöss :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0