11 April 2010

Hallå!

Är hemma nu efter en runda på stan, köpte lite saker inne på H&M som jag kommer visa upp sen.
Yes, vi sov över hos mamma kille i natt och vaknade när mina låssas små syskon började skrika på morgonen om vilket program dom skulle se -.-'
Gick upp efter ett tag när dom började rycka i min dörr, då åt jag frukost och sen gick jag och såg barnprogram med min yngsta lilla syster, vi såg Snobben och Ed ed och Edie eller vad det ehter, haha mys! :)

Men efter ett tag när alla var klara så åkte vi till Dollar Store och köpte lite grejer, sen for jag och mamma och gick på H&M, nice nice!
Köpte en hatt och ett par briller och svampar till fondation, oj jag skulle ha köpt en ny när jag ändå var på stan. Jaja får köpa en i veckan eller sen när den som jag har nu tar slut för den är helt ny och jag har nästan inte använt nånting för att jag inte orkat sminka mig när jag varit ledig :)

Yes men nu ska jag ut och sitta på balkongen med mamma för det är fint väder ute?

Puss och hej! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0