28 April 2010

Hallojsan! :)
Hehe sitter och äter Ballerina kakor och känner mig som ett litet barn. Har alltid älskat kakor och sånt, när jag blir gammal ska jag baka kakor och bullar och gå omkring i blommigaklänningar men ändå vara en skit cool mormor/farmor/tant typ lyssna på ''ungdomarnas musik'' och köra Motercyklel! HAHA :D

Men sitter och väntar på mamma som är ute på en raggarsväng, haha nej hon är på Step In tror jag och kollar sin nacke/rygg. Ska snart göra mat och fixa mig inför träningen i kväll. Åh orkar inte träna men sen när jag är dära kommer jag inte vilja/villa (vad f*n heter det??!! xD) för att det är så kul, haha :)

Men ska göra lite läxa och sen när mamma kommer hem så ska jag laga mat, eller ja mamma kommer nog göra det.

Puss och kram! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0