29 April 2010

Hallå! :)

Kom precis hem från skolan, var hemma en sväng och bytte kläder vid 1 tiden och sen åkte ja tillbaka för skulle göra nån HK grej på coop när vi skulle varor men då kom Flisan och så köpte vi glass, gu vad gott det var! 
Träffade Karro och Sara också, det var länge sedan jag träffat dom så det var kul att träffa dom, dom hade ju varit i Grekland och Spanien som vanligt, haha.
Men sen gick jag och Felicia tillbaka till skolan och satt ute ett tag och pratade och bara njöt av solen. Sen gick jag in när hon hade lektion och så satt jag och pratade lite med min kusin och nå folk men sen skulle alla gå på lektioner så då åkte jag hem eftersom att jag redan hade slutat.
Nu ska jag faktiskt plugga lite också och sen ska jag kolla Ghost Whisperer som börjar om 5 min så ska plugga när det är paus, haha! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0