5 April 2010

hallå hallå :)

Har inte kunnat blogga nånting fören nu för har ju varit på BRK hela dagen och hjälpt Flisan med hästarna.
Seriöst f*n vad jobbigt det var, somnade direkt när vi kom hem till Flisan efter att ha varit på BRk hela dagen.
Haha vaknade för kanske 20 min sedan och då skjussade dom hem mig för dom skulle iväg på middag :)

Ska snart hoppa in i duschen och efter det ska jag äta middag för det har inet gjort.
Tror det blir 1 timma med silvershampoo, hrmm, jo det blir nog det.
Ska bara gå och gegga i silvershampoot i håret och sen laddar jag inte bilderna på datorn och så väljer jag ut några som blev bra och lägger ut dom på bloggen.

Men ja kicka in om en stund då! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0