guldlock



 





 



  

   



 



Hehe nu fick ni ''lite'' bilder på hur det ser ut när jag lockat mitt hår, vill ha lockigt hår, tycker det är jätte fint, min moster har permanentat sitt hår och det blev super fint, men det sliter rätt mycket på håret och jag har blonderat så det är kanske inte en så bra ide för mig att göra det :)
Ska köpa mig en sån hära

man får super fina lockar våger av den! Hära ni en bild från förra året när jag lånade Felicias locktång 
vågtång (heter det ju, tack Henna) :)


Haha nu ska jag göra lite läxa, puss och kram!! :) 



Kommentarer
henna

en vågtång äre väl, sån ska jag köpa :p

2010-04-26 @ 19:21:08
felicia johansson

oh sstor skillnad på vågtång och locktång henna:b?

2010-04-27 @ 14:55:03
URL: http://flisanjohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0