hemma igen

Kom hem för ett tag sedan, har värsta skavsåret på foten efter att jag gått i helt fel skor för att promenera.
Det var super kul att vara på luftskytte men tog inga bilder så har inget att visa. Jag var i alla fall super duktig på att skjuta! Trodde ni inte va? ;)

Ska försöka få tag i mamma för måste prata med henne lite om Kiruna. 
Juste har jag sakt det? Jag far till Kiruna i morgon och är dära till på Lördag. Ska hjälpa Felicia med hästarna dära när hon tävlar, hihi kul! :)

Och måste fixa lite pengar för vi ska bo på nått ställe där det kostar 200 kr natten att sova och sen måste jag ha pengar till mat, måste nog ringa min pappa också och fråga vart det dära paketet tog vägen som han skulle skicka till mig. Har glömt ett par byxor hos han och en volym tång.
Inte bra!

Puss och hej :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0