hemma igen

Huvva vad kul det var att träna, varför slutade jag från första början? ;o
Jaja nu är jag tillbaka på fotbollsplanen igen efter 1 års uppehåll.
Har faktiskt lite träningsvärk efter dom hära 2 dagarna då jag tränat, hehe härligt!
Cyklade faktiskt till träningen och självklart hem också, cyklade hem med en ''gammal'' lagkompis och vi pratade massa minnen då jag började fotbollen för 2 år sedan (haha käns som om det var 10 år sedan xD) ganska kul att tänka tillbaka på massa minnen som då hon blev lagkapten och jag blev skit sur för att jag också ville bli det, haha!

Men ska kolla lite mail och sånt nu och sen ska jag göra lite kvällsfika och se The Vampire Diaries :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0