somnade

Har sovit i ca 1 timma nu, satte mig och soffan och sa ''Ska bara lägga mig ner och låta ögonen vila'' jag somnade och har inte vaknat fören nu. Vad duktigt jag är. Huvudvärken är nästan borta men ska plugga lite och sen ska jag göra stora korkskruvslockar och så spraya dom med massor av hårspray för då kommer dom vara super fina i morgon! :)

Juste! Vet ni vad jag började göra idag? Jag har ju frivillig extra bild med min parallellklass med Jenny och Viktor och då började jag på en bild på Marilyn Monroe, jag tycker inte den ser nå bra ut men sen när den är klar kanske den är fin? Men den är så lätt att göra för kommer att vara klar emd den i morgon, det är som inget jobb med den som det var med Janis bilden, bilden på Janis tog ju 3-4 veckor att göra klar och då hade man nånting att se fram emot när den var klar. Men ifall jag inte blir nöjd så är det ju bara att jag gör en ny, det är ju inte hela världen :)
Det är i alla fall kul att måla dom! :)

Nej nu ska jag plugga kemi somnade ju när jag skulle göra det för en stund sedan ;)





som ska bli till bilden under! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0