22 Augusti 2010

Hallå! Klockan är 25 över 7 och jag är vaken.
Är inte direkt pigg och kunde inte somna fören vid halv 3. Härliht men kommer somna tidigt ikväll då och vara pigg till skolan så det är ju bra.
Sitter och lyssnar på Bandit och surfar runt på inernet.

Igår kväll så satt vi och spelade Call Of Duty ett tag men när klockan blev halv 12 så slutade vi att spela och gick och lade oss och sov.
Seriöst jag krossade mina syskon i det, stog och lutade i mörka hörn och skjöt dom och högt uppe i torn osv osv.
Haha min lille bror höll på att skita ner sig när jag stog bakom en dörr och så öpnnar han den och jag skjuter han, men hörde hur han hoppade upp från stolen och flämtade till ''f*n vad rädd jag blev!!''.
Var riktigt trött igår kväll men fattar inte hur jag inte kunde somna fören vid 3. Jaja somnade ju tillslut.

Funderar på om jag ska ta och läsa ut ''Så länge vi båda andas'' eller kommer jag somna då?
Jaja god morgon på er nu ska jag hitta på nåntng annat, kram! :)



Kommentarer
Cissi

Hej hej! Allting bra idag? :)

2010-08-22 @ 16:02:37
URL: http://ceciliav.se
Tina

Hallå du, imorgon måste du ändra din "presentation" på bloggen där till vänster, du börjar ju nian! (;

2010-08-22 @ 17:29:43
URL: http://uddamaludda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0