8 Augusti 2010

Hallå! Vakande klockan 1 idag (!!!) och gick upp och såg nån konstigt film på 9;an och åt frukost.

Drömde världens konstigaste dröm i natt! Jag drömde att jag träffade skådespelarna i The Grudge och i The Ring och jag var jätte rädd för dom även fast dom såg ut som vanligt utan allt smink och sånt men jag var helt säker på att dom skulle döda mig och vi satt i bil så jag kunde inte springa ifrån dom om jag ville det, men dom var jätte snälla men lite läskiga bara men jag fick jätte ont i ryggen men då sa dom att det inte var nånting att bry sig om för sånt hände dom alltid och vid klockan 8 på morgonen vaknade jag av att jag hade super ont i ryggen.

Haha ja lite konstigt dröm eller vad?
Har ont i huvudet idag så jag har bara tänk ligga och se glo på tv;n idag också och dricka massa vatten för antar att det är därför jag har ont i huvudet för att jag inte druckit tillräckligt med vatten.
Hatar att ha ont i huvudet så ofta, tror jag håller på att få tillbaka min migrän som jag hade när jag var mindre, hoppas inte det för mår verkligen skit när jag har migrän :(

Men ska gå och lägga mig och vila och sen får jag se hur jag mår för vill baka idag!! :D



Kommentarer
alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: scorett :D

2010-08-08 @ 16:03:59
URL: http://vadfanskajagheta.se
ebba

Haha tur att drömmar bara är drömmar!! :D

2010-08-08 @ 16:35:54
URL: http://ebbzzs.wordpress.com
NiKiTiA

hej, bara undrar, hur gör du så att det står typ: hej jag heter cecilia och är blablabla år på din bloggs framsida? :D

2010-08-08 @ 18:21:31
URL: http://nikitias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0