9 Augusti 2010

Hallå, lessen för dålig uppdatering igår men hade ju ont i huvudet igår så det blev inget av att blogga.
Somande på kvällen och var vaken hela natten, har inte sovit nånting på hela natten somnade inte fören vid halv 12 på dagen och vaknade när Desperate Housewifes började.

Låg till klockan 3 i natt och såg ett program om Marie - Antionett och försökte sova efter att det slutade men när klockan blev 5 så gav jag upp och läste lite i ''Så länge vi båda andas'' men gav upp och slog igång tv;n igen och kollade på Ugly betty som gick i morse och när det var slut så åsg jag vänner men blev less och slog igång Sex And The City 1, såg klart den och när den var slut så somnade jag i 30 min och vaknade upp sen 10 i 12.

Kommer somna fort i kväll om jag säger så, ja nånting bra i att stanna uppe hela natten i alla fall.
Nu ska jag gå och baka, mamma köpte nån bakmix igår den heter Princessan Fii eller nånting sånt, haha! Kan visa sen! :)
Kram!





Kommentarer
m a ti ld a

sv' åhkul :D allt bra med dig?

2010-08-09 @ 13:57:46
URL: http://sparklegirl.blogg.se/
Cissi

Trevlig kväll =)

2010-08-09 @ 19:27:39
URL: http://ceciliav.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0