besök och alder

Hallå!
Har varit på besök hos min låssas pappas far och mor och hjälpt att tvättat fönster och sånt, eller ja inte jag utan dom andra gjorde det men jag satt och pratade med hans mor och far medans.

Vi fikade lite och pratade om en massa saker och sen blev det ''hem'' och så skulle lille bror byta kläder för att fara till alder och ta ett dopp, har inte varit på alder på hela sommaren men hatar sand mellen tårna tycker det är lite obehagligt, haha! Det var en ''cowboy'' dära med sin häst, tyckte det var ganska tufft att se för det är inte varje dag man gör det, han gick runt på stranden med sin häst som var super fin! Brun med vita fläckar på rumpan och en vit strumpa, super söt!





Ungefär så hära fast med vita fläckar på rumpan och en vit strumpa!
Ville springa fram och ta den och sätta den i garaget hemma för den var så söt! :)

Nej men nu ska jag gå och läsa ''Så länge vi båda andas'' är helt inne i den juts nu! Så jäkla bra ju!
Kram!


Kommentarer
Cissi

Hej och tack! Det är bara bra med mig :) sj då? :)

2010-08-06 @ 22:47:36
URL: http://ceciliav.com
elin

Hej!

Hur mår du :)?

2010-08-06 @ 23:07:19
URL: http://elie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0