hemma från bion

Åh den var så bra Trollkarlens Lärling! Kanske lite ''töntig'' titel på filmen men filmen var ju riktigt bra!
Vi var tvungen att skynda oss till bussen och jag hade min ''onda'' ballerina skor så nu har jag två HÄRLIGA skavsår, ja ja får skylla mig själv som valde dom.
Men när vi kom fram till Luleå så gick vi direkt till bion och köpte biljetter och en blockbuster!
Tjejen i kassan tittade lite konstigt på oss när vi började fniss efter att vi hade sakt blockbuster, en block buster innehåller 2 stora drickor (som inte var stora utan GIGANTISKA!) en stor popcorne och en stor snacks, haha vi höll på att dö när vi såg hur stora dom var vi trodde inte att dom skulle vara så stora.

Efter bion så var vi tvungen att sitta och vänta på min mamma i ca 30 min för jag hade uppfattat lite fel när bion skulle sluta och när hon skulle komma, men det var lugnt för vi satt och proppade i oss det som hade blivit kvar efter filmen och busade och tog lite kort på varandra.



På bussen till luleå :)




Bilden är inte rättvis och visar inte hur stora dom är egentligen men det är rätt stort på bilden i alla fall, mår lite illa för att jag har ätit så mycket popcorn och chips och druckit en stor cola och min syster trodde hon skulle spy, haha!




Sitter och trycker i mig popcorn och vinkar åt alla bilarna på grus, haha!
Okej kanske inte vinkar till bilarna men trycker i mig massa popcorn i alla fall :)




Asså kolla drickan! o_o



 
Hade halva drickan kvar när vi kom ut från bion som tur var för man blir riktigt törstig av salta popcorne.




Gillar den hära bilden, bakrunden och hur jag står och posar :)





Dansar runt på grus :)



Kommentarer
creep

Filmen kändes lite som alla andra sånna filmer, samma story samma slut samma det mesta men coola effekter:D

2010-08-10 @ 22:07:28
URL: http://schtekstromming.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0