mår bättre nu

Mår mycket bättre nu, såg ''Djävulen bär Prada'' och åt lunch/frukost. Tog det bara lugnt så huvudvärken skulle försvinna helt. Sen vid 15:15 så hoppade jag in i duschen och tvättade håret och klockan 15:30 kom mamma och hämtade mig för ska sitta barnvakt idag till mina syskon.

Min bror sitter och spelar nått bil spel på Xboxet och mina systrar ''är ute med sina kompisar och gör kvarteret osäkert'' som jag brukar säga. Då blir dom lite sur på mig när jag säger så.
Nu ropar broschan att jag ska komma och spela Xbox med han så tar och gör det ett tag, vi hörs senare! :)

 


Kommentarer
Sing My Growth

Djävulen bär prada är bra :)

2010-08-31 @ 17:42:58
URL: http://singmygrowth.blogg.se/
julia & hazal

Fin blogg, vad händer ikväll? Kramar från julia & hazal.



Ha en fortsatt trevlig kväll,kram :)

2010-08-31 @ 19:30:04
URL: http://julhaz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0