Noviform

Den hära salvan köpte jag idag till mitt öga, hjälper jätte fort för det gör inte lika ont längre i ögat längre SKÖNT! Men man blir så ''fin'' runt ögonen av den hära salvan.
Kostar runt 95 kr på apoteket och det är värt var enda krona för den hjälper direkt, nog för att man blir halft blind för att slavan smetar ut sig i ögat men what ever





Och så hära ''fin'' blir man av den hära salvan



Haha ser ut som mitt öga varar men det är ju salvan som smetat ut sig.
Är fortfarande lite röd i ögat och den kan göra ont ibland men det gör inte lika ont som det gjorde innan jag använda salvan.

Man sätter salvan ''inne'' i ögat genom att dra ner det under ögonocket och så sätter man lite salva dära och när man släpper det under ögonlocket så smetas salvan ut :)


Kommentarer
emelie pettersson

åå jag har precis lagt i de dr i mitt öga har sååå ont !

2011-06-02 @ 20:54:01
URL: http://einii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0