photo bomb!

Yes this is a big bang of pictures!

Det fanns ett ställe dit jag och min syskon gick varje kväll och tog massor med bilder för det var så fint när solen gick ner, har säkert 1000 bilder från dom kvällarna men 1000 bilder kan bli lite jobbigt att ladda upp så ni får nöja er med 30 bilder :)



Bilderna på mig har min syster tagit, sen tog hon en bild på mig och min lille bror som jag tycker väldigt mycket om men den tänker jag inte lägga ut på bloggen :)









Har säkert fler än 100 sånna hära vatten bilder men det var så kul att kasta stenarn ai vattnet och ta foto och sen se hur det blev :)











Lycksele Djurpark :)



Tyckte bäst om dom små ''tennisbollarna'' vill ha en sån ^^



Fick ett par väldigt bra bilder på Lo djuren :)







Fick inga bra bilder på vargarna som jag tycker så mycket om :(
Älskar vargar dom är så fina men farliga och ma måste ha respekt för dom.
Skulle bli skit rädd om jag skulle möta en ute i skogen (om jag nu skulle gå ut i skogen).




Kunde ha böjt mig fram och klappat sälarna men tyckte inte att det var en så bra ide men var riktigt sugen på att hoppa i deras basäng och bada med sälarna dom var ju så söta ^^







Fjällräven får mat.




Rävarna får mat, dom var så hungriga så dom hoppade upp i hinken med kött och tog sina köttbitar, haha ^^




Har glömt bort vad dom hära djuren heter ;o
Men dom är super skygga och snabba och ifall man ser dom har man haft tur för dom är jätte rädda för människor och kommer inte alltid fram.
Åh vad hette dom nu igen!? ;o

Fick skit dåliga bilder för dom var så JÄKLA snabba så jag hann inte ta nå bilder.






Träffade en kändis också, haha nej kanske inte det, men dom visade en film på Peter Stormare och då sa jag till min syster ''Ta ett kort på mig och ''kändisen haha!''  



Nu kommer vi till ett till jätte coolt djur, Björnen (haha låter som en reseledare ''till höger kan ni se dom stora bruna björna som heter Kalle, Pella och Lisa'') tycker dom också är super fina men samma som vargen skulle jag nog skita ner mig om jag såg dom ute i skogen.
Stog i alla fall SJUKT nära dom också och kunde även hära ha böjt mig fram och tagit på dom men efter som att det är björn så ska man nog inte göra det :)



















Nu var det slut bilder och nu blir det till att jobba på en ny designe! :)


Kommentarer
Evelina

fina bilder!

2010-08-03 @ 01:55:19
URL: http://evelinassida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0