skamligt

Ja det är skamligt att jag inte träffar mina släktingar så ofta, får ta och bli ändring på det i fortsättningen.
Det var jag, mamma och mina två ''gammel'' mostrar.
Vi satt och fikade och pratade om massa saker tex tex skolan, jobb, lägenheter, pengar, resor, stockholm, new york, andra släktingar () osv osv.

Men vi var tvungen att åka för idag är vi bjudna på middag hos min låssas pappa och sen tror jag att vi ska lira lite krigs spel ska spöa mina syskon igen

Och innan det ville mamma hem och vila lite för hon har jätte ont i ryggen, stackars mamma hoppas det blir bra i hennes rygg snart för hon har haft ont jätte länge nu 

Men ska sätta en liten klicka noviform i ögat nu så det blir helt bra.
Det har hjälpt super mycket och är nästan helt borta nu eller ja det är borta man för att vara på den säkra sidan ska jag sätta en liten klick i ögat.
Dagens outfit kommer upp om en liten stund!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0