Sommaren 2010

Dags för en ''liten'' sammanfattning av sommaren 2010!

Juni


Dagen innan skolavslutningen så for vi hem till våran lärare och åt glass och jordgubbar samt spelade kubb :)









Skolavslutningen









Hittade en gitarr och började spela och sjunga lite.






Söta Sofia och Felicia :)



Gick ut och åt sushi med mamma och det var första gången jag åt sushi och det var även då mitt beroende av sushi började.







fick en super fin ros och en sten av min mamma som skolavslutningspresent.

Sommar designen

Det hära var min sommar design på bloggen som jag tycker är väldigt fin och somrig.






En outfit

Här är en av do få outfitsen jag lade upp bloggen, dåligt av mig att inte ladda in fler outfits!



Studsmatta

Tog massa härliga bilder på studsmattan med min lilla syster!







Dagarna gick och ja njöt bara av att ha sommarlov sen plötslig blev det......

Juni


Boden Alive

Gick med Flisan två dagar och en dag följde Felicias kompis Kerstin med :)

















Fick HÄRLIGA skavsår under första kvällen på Boden Alive.



Vilade i gräset

Låg alla dagarna ute i gräset....okej mest på altanen satt jag och tog det umgicks med mian syskon och Felicia ända tills.....



Stockholm

For iväg till pappa i Stockholm i 3 veckor och det gjorde jätte ont i hjärtat att åka hem igen, älskar Stockholm!









Var ofta ute på drottningholm och tog massa fina bilder!















Shoppa

Shoppade ju såklart när jag var i Stockholm :)













Gröna Lund

Blev ju Gröna Lund också !







Uppsala

Var i Uppsala och hälsade på min plast Farfar och hans fru :)







Åkte hem

Från underbara Stockholm och fällde nån tår på planet.



Kom Hem

Och var hemma några dagar sen......








Lycksele

Var dära i 5 dagar och bara tog det lugnt och åkte till Lycksele djurpark samt tog massa coola bilder :)



















Träffade en kändis!! Haha i wish i did!! :(













Sony Ericsson Xperia x10 mini

Köpte mig Sony Ericssons nyaste mobil och det sved rejält i plånboken när jag betalade.



Trollkarlens Lärling

Var och såg Trollklarlens Lärling med min lilla syster :)









Nolia

Följde med Felicia till Nolia och försökte sälja hus, köpte mig även 4 ringar och en klocka :)













Bytte designe.

Bytte design till den hära snygga!





Ögoninflammatjon

Fick ögoninflammatjon några dagar innan skolan skulle börja, tackar vet jag Noviform!









Stockholms Modevecka

Satt och deppade över att jag inte var på Stockholms Modevecka som Elin Kling och Bryan Boy var på :(










The End!

Så det var min sommar, härligt härligt!
Vi avslutar med en dagens outfit från några dagar tidigare :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0