tillbaka från Luleå

Hej, har precis ätit middag och kollat på min nya bebis!
Vi for ju till luleå för att kolla på en kamera, en dator och en mobil och ut från affären kommer jag ut med en ny mobil! GAH vad nöjd jag är! Min nya bebis vad f*n! Det blev en Sony Ericsson Xperia mini! Den är ju så jäkla cool så var ju tvungen att köpa den.
Visar den sen när jag har kameran för den är inte hemma utan den är kvar hos min låssas pappa sen vi sov dära i natt :)

men visar bilder sen på min bebis när jag har kameran då, men måste gå och hjälpa mamma att hitta nån sladd till hennes mobil nu, ha det! :)


känner mig ungefär så hära nu, vill bara dansa runt och hoppa omkring ;D



Kommentarer
Leia ♥

Vad åt ni för middag? :)

2010-08-04 @ 18:54:07
URL: http://leiabloggar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0