Tredje Augusti 2010

Hejsan svejsan!
Var lite stressad i morse för vaknade 20 i tolv och skulle ha i hårinpackning och duscha ett tag också så hann inte blogga eller jag orkade inte sätta igång datorn.
Är i alla fall hos min syster och grattar henne så vi har ätit lite tårta och sjungit för henne, hon fick en liten blås apa (en sån som jag har men såg den i inlägget under på biledn, till höger) och 1600 kr! Det är ganska mycket pengar när man är 13 år, kommer ihåg när jag var 12 år och fick 1500 av min släkt, jag tyckte jag var super rik! :)

Men nu ska jag gå och vara lie social med dom andra och inte sitta vid datorn, bloggar när jag kommer hem! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0