Vågen krossar hela staden



Jag säger bara TUR att dom tror det kommer hända om ca 10 000 - 20 000 år då alla jag känner och jag själv är död.
Jag tror inte på att jorden kommer gå under eller nånting sånt i alla fall inte 2012 som dom hållit på och sakt och även gjort en film om att jorden går under då det tror jag bara är bullshit.
Jag tänker då inte dö då jag har ju bara börjat leva mitt liv jag menar jag är ju bara 15 år?

Men gu vad hemskt att dö för att en tsunami kommer och krossar allt i sin väg.
Kommer ni ihåg 2004 när det var den stora flodvågen i Thailand?
Det var ju flera tusen människor som dog då, så jäkla hemskt...


Kommentarer
josefine

sv: haha. shopping är så nice! ;D

vad gör dudå? :)

2010-08-26 @ 19:58:27
URL: http://technicolor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0