10 December 2010

Nej man hej!
Fan vad nice dag alltså, snackat betyg med lärarna (typ hela veckan ifs men i alla fall) och det ser jävligt nice ut kan inte vara mera än stolt!
Men blir lite plugg i alla fall nu i helgen, synd trodde jag kunde få vila från skolan nu ett tag men icke!
Btw kärring jävel ska fan skjuta dig, hehe bra humör hära!

Följde med Felicia till Luleå och var med henne och Marcus ett tag, hade så jäkla ont i fötterna sen när jag åkte hem vid 6 tiden. Flisan skulle ju springa mellan alla butiker hela tiden och med mig och Marcus släptåg, haha.
Bästa var ju när apan kom och käfte mot oss, haha! Tänker inte ta det på bloggen men ojoj ja ;)

Sen var det ju jäkligt bra när vi började snacka om att jag tyckte Flisan och Marcus vart så jobbiga när dom skulle springa till 1000 affärer och så sa dom att ''ja när vi ringer för att vi ska vara med dig kommer du typ skylla på att du har mycket läxor och så är det på ett lov bah nää jag kan inte det är ju såmycket i skolan nu'', haha hm ja så kan det vara. Ska f*n köra den någon gång bara för att ;)

Nej nu blir det att hitta på någonting annat, ska leta efter lite julklappar år folket nu och sen får vi se vad som händer :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0