12 December 2010

Kunde soman fören halv 6 i morse och vaknade vid 11 tiden asså vad f*n??
Är inte ens trött utan helt pigg och har suttit och pluggat hela dagen. Men tänkte ta en paus nu och blogga lite.

Åhh imorgon är det Lucia! Har faktiskt längtat till det! Sisst jag var med var då jag gick i 6an och då var man tvingad att vara med och då var det inge kul så har inet varit med på Lucian på 2 år! Men nu, måste ju passa på att vara med det är ju sissta året och vet ju inte om dom har det på den skolan jag har tänkt gå på. Letade fram min Lucia klänning igår men det var jätte kort eller ja inte jätte kort men den ska ju vara längre så mamma är och köper en ny Lucia klänning samt julklappar till mig, haha fail att jag redan vet vad jag ska få av henne eller ja halft :) Av pappa vet jag inte vad jag ska få så är lite smått irriterad, haha! Men som Flisans pappa sa till Flisan i fredags ''Någonting måste ju bli en överaskning?''.

Ja men ska fortsätta nu och plugga, vill ju bli klar någon gång med den hära skiten ;s

Ha det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0