16 December 2010

Hallå asså jag är så jvla arg!! Lovar ska sätta dit kärring jäveln! Ohja det lovar jag!
Glad? Ohja skoja inte med mig va? Tur att man ha roliga vänner som kan muntra upp en när man är på dåligt humör.
Fast det är inge kul när dom vill ta mina kakor :( Fick ju en gratis kakburk för att jag säljer kakor, nice! Pengarna går till klassresan eller ja egentligen till mig så jag har fick pengar när jag vi ska åka :)
Fast problemet är bara att vi inet vet vars vi vill åka. Jag och några till vill åka utomlands men dom andra är så jäkla neggativa och bah nä vi kommer bara att komma till piteå. Bra inställning??

NICE! Tror endel ångrar att dom inte säljer kakor nu, btw vill någon köpa så är det ju bara och ringa eller sms ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0