19 December 2010

Asså blir så less på min dator. Har försökt att blogga hela dagen och så har min dator bara stängt av sig ifs så vet jag varför, datorn blir för varm och då stänger den av sig av sig själv eller ja moderkortet blir typ jätte varmt så det är därför. Men börjar bli ganska så less nu på att det gör så.

vaknade i alla fall vid 11 och då hade jag inegnting att göra så då spelade jag COD tills det blev frukost. Sen efter frukost så vart jag less på COD så spelade lite The Sims 3, hehe ;)

Vid 3 tiden så for jag och mamma och hämtade mormor för hon och min låssas morfar (som kom lite senare för han hade varit på besök hos hans släktingar) skulle äta julmiddag med oss. Sen vid 7 tiden så åkte jag och mamma och hämtade min svenska mapp som jag hade glömt hos min låssas pappa sen vi hade varit dära sissta och då vart det att spela lite mera dataspel, höhö.

ja så har min dag sett ut, ganska så lugn dag om jag får säga det själv, har även städat mitt rum idag och julpyntat lite, ska typ forstätta imorgon :)

Men nu ska jag sova, ha det! :)
Btw Dag 18 och 19 kommer om en stund :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0