22 December 2010

Hej!

Har varit med Flisan och Marcus sen jag slutade skolan, eller ja jag satt ju i 1 ½ timma för jag skulle snacka med min lärare (idioter) och sen fick jag vänta i 1 timma på Flisan och och Marcus.
Men vi gick på daggan och åt för Flisan fyller ju år idag! Sen for vi hem till Flisan och bara tog det lugnt, installerade ett spel på hennes dator också. Kom nyss hem för dom skjussade hem mig för jag skulle äta och dom skulle på Panelen och äta middag.

Dom skulle typ hämta mig vid 10 över 5 men tror ej jag hunnit äta då för min mamma är inte hemma ännu och vi skulle äta sushi så min mamma får skjussa mig till Flisan sen tror jag :)

Men ska rinag och höra vars min mamma är nu för är ganska så hungrig, ha det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0