29 December 2010

Hallå! Seriöst vilken seg dag det har varit! Vaknade inte för halv 1 någon gång och sen vid 3 åkte jag och pappa och tittade på en kamera och en dator men vi hittade inget så vid 5 åkte vid och handlade och sen lagade jag mat och nu stter jag här och bloggar. Seriöst gu vad sent jag har börjat äta middag? Får ta och ändra på det, ska f*n vakna tidigt imorgon också och gå ut med Balto tror jag :)

Imorgon ska jag i alla fall ut och shoppa, det är ju mellandags rea så man får ju passa på ;)
Shoppade lite i söndags men måste ju shoppa mera, älskar att shoppa speciellt då någon annan betalar, haha!!

Nej fan vad bortskämd jag lät men det är väll så för nästan alla att ens föräldrar betalar kläder och sånt.
Men ja mer shpping imorgon då, måste in på New Yorker och leta nå byxor och tröjor, måste även leta Jeans men det blir inne på Levis eller JC :)

Nej nu blir det att se lite Gossip Girl och sen ut med vovven på den korta kvälls promenaden pappa får ta han på den långa, vågar int gå ut på kvällarna kan ju hända vad f*n som hellst ;o



Kommentarer
Leia ♥

Har du några nyårsplaner?? :)

2010-12-29 @ 21:16:03
URL: http://leiabloggar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0