6 December 2010

Asså nu har in dator stängt av sig minst 10 gånger och då den har stängt av sig kan man knappt få igång den.. Hmm kanske ska önska mig en ny dator i julklapp av min pappa? Mamma har redan sakt nej och har önskat mig massa andra saker av henne så får försöka med pappa men sen har jag snackat om en kamera också så kommer nog inte få båda...tyvärr...

Kom just på att om 1 månad så sitter jag på ett plan tillbaka till Luleå och hem till Boden, nice!
Kommer ju vara i Stockholm i 2 veckor under jul och fira med pappa och släkten. Nog för att jag sagt det men att jag säger det flera gånger skadar ju inte.

Asså är det bara jag som tycker att tiden går fort? Nyss var det ju sommar och nu helt plötsligt så är det snart jul eler ja det är ju jul och på fredag sätter dom betygen och ca 2 veckor efter det så åker jag till Sthlm och Flisan fyller år. NICE! :)
Men nu blir det att plugga kemi mitt älsklings ämne Nr 1!.....nej hoho ett av det jobbigaste + svåraste ämnena vi har enligt mig. Men just därför måste jag plugga, plugga, plugga ända tills på torsdag då jag har provet.

Ha det!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0