9 December 2010

Hallå. Somnade på soffan efter att jag ätit middag och sen satt jag och pluggade matte ett tag också.
Har faktiskt börjat tycka att det är kul med matte så igår när jag satt med kemin och inte orkade plugga mera på det så tog jag och pluggade lite matte, hehe! När det är enkelt blir det ju kul, så är det i alla fall för mig är det så för er också?

Hade ju kemi prov idag och säger bara det, kommer bli sjukt glad om jag klarar det för kemi är ju inte min bästa ämne om jag säger så, får hoppas på det bästa men tror det gick ganska bra i alla fall.

btw tycker ni inte det är dags för en ny designe på bloggen? Men ska ut i helgen och fota, har inet hafts så mycket tid till det just nu pga av läxer o.s.v men det kommer en ny designe SNART! :)

nu blir det att göra klart engelska arbetet, tur att man har snälla lärare som låter en lämna in det imorgon p.g.a så mycket prov och inlämingar! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0