Dag 03 – Mina föräldrar

Tänker inte skriva ut Namn och vart dom bor (detaljerat) eller visa bilder pga att det finns så sjuka jvlar på internet.

Båda mina föräldrar i skilda så har Pappa i Sundbyberg, Stockholm där har jag även min hund Balto och resten av släkten.Han flyttade dit år 2008 (?? haha kommer inte ens ihåg när det var men i början av då jag gick i 7an så 2008 borde det vara) pga att han fick ett bättre jobb i Stockholm och ville tillbaka till sina ''rötter'' i Stockholm. Han har ju hela sin släkt i Södra Sverige. Bor med min Mamma hära i Boden då vet inte riktigt vad det finns att säga om min Mamma.
Är mest lik min Pappa men folk säger att jag är mest lik min Mamma. Men om jag får säga det själv så är jag nog mest lik min Pappa pga tex mitt blonda hår (har ju naturligt blont hår), mina blåa ögon, mitt musik intresse osv osv.

Har i alla fall en jätte bra relation med båda mina föräldrar och kan snacka med dom om nästan allt. Allt behöver dom ju inte veta dom är ju fortfarande mina föräldrar menar jag och föräldrar ska inte veta allt, haha :)

Ja jag älskar er båda ni är världens bästa Mamma och Pappa :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0