Dag 12 – I min handväska

Om jag hade haft den här listan för kanske 1 år sedan så hade jag nog skrivit att jag hade massa smink, hårspray och sånt i min väska men det var för ett år sedan så det har ju förändrats lite.

Har inte så mycket roligt i min väska och när har väska så är det för att jag måste det tex när jag måste ta tillbaka många böcker till skolan eller då jag har gympa.
Men kan visa i alla fall vad jag har min väska, haha :)



Min älskade väska som jag haft LÄNGE! Kanske 2-3 år? Damn älskar verkligen den hära väskan man kan ha sjukt mycket grejer i den! Kommer aldrig slänga den! :D



Jus nu hade jag bara lite engelska papper och ett omdömme från praon i våras, matteboken/mappen och en påse med min halsduk som jag ska göra färdig nu. Sen brukar jag ha en liten väska med pennor, sudd, shema, lite pengar, parfym, läppbalsam, tamponger, osv osv. Var det verkligen så intressant att veta? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0