Dag 18 och 19

Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Då man var liten och bjöd hela klassen, har några foton från kalsen. Kan lägga upp bilder senare imorgon om jag ids :)


Dag 19 – Detta ångrar jag

INGET!
Gjort är gjort och varför ska jag ångra någonting jag tyckte var bra i den stunden? Jag fångar dagen och tänker att denna dag kan vara den sista! Jag vill inte vara den som sitter i en gungstolen som 99åring och känna ångest över att jag aldrig gjorde dittan eller dattan när jag hade chansen! Jag tar chansen och struntar i konsekvenserna för en stund! Jag vill slippa ångra det jag aldrig gjorde! Livet är kort så bryt reglerna, glöm snabbt, kissa långsamt, älska innerligt, skratta okontrollerbart och ångra aldrig något som fått dig att le! LIVE YOUR LIFE LIKE EVERYDAY IS GOING TO BE YOUR LAST! LEV I SEKUNDEN. LEV I NUET. LEB DIE SEKUNDE!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0