Dag 22 – Det här upprör mig

Haha mycket! Men antar att om jag skriver om det här på bloggen kommer någon att skriva om mig på sin blogg och hänga ut mig, så eh nej ids inte ens.

1, Men en sak jag tänk mycket på är i alla fall att man inte får tycka eller saga vad man vill tex, politik, kläder, favorit artis, favorit märke, intressen, osv osv och att man ska hålla med alla andra annars är man ju tydligen dum i huvudet. Har alltid varit den som när någon sitter och snackar om tex vi säger hästar och dom säger att det är skit fula djur osv osv så brukar jag slänga in en spydig kommentar om att ''det tycker då inte jag ;pp'' bara för att irritera och visa att jag då fan har min egen åsikt.

2, Och det dära om att hänga ut folk på bloggar som tex Dessie och Paow gör/gjorde tycker jag bara är onödigt och omoget, ta det i verkligheten och utan då skrik och gorm, lyssna på varandar och hör vad den andre har att säga innan du öppnar käften så den personen kan förklara sig? Ska det vara så svårt att lösa någonting utan massa gorm? :)

Skulle vilja skriva så mycket mera men då skulle nog ingen orka läsa, men ja som sagt tycker man ska få tycka som man vill men jag har lärt mig att hålla det för mig själv för i den hära världen får man inte tycka som man vill utan att få en massa skit tillbaka.

3, Sen vill jag faktiskt tipsa ALLA om att läsa Blondinbellas bok ''Egoboost, en överlevnads gaudi till unga tjejer'' håller på att läsa den nu och det står faktiskt riktigt många vettiga saker i den boken som jag tror en del skulle behövsa läsa. Läser den faktiskt bara för att så många skrivit om den och den fått mycket bra kritik och sen också för att Blondinbella har skrivit den, hehe :)
Men ja ta och läsa den, det är värt det :)






Kommentarer
Tina Blom

Vars kan man köpa den boken? :o



Jag tänkte egentligen bara kommentera för att jag har inte dig på facebook och jag har önskat de jag önskar en god jul, men jag hade inte dig och jag ville önska dig det så:



Jag önskar dig en riktigt god jul Cecilia. :) <3

Det gör jag verkligen. <3

2010-12-24 @ 02:08:38
URL: http://uddamaludda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0