hemma igen då

Kom hem från Flisan för en stund sedan. Hon fick sina presenter av mig, 2 sims spel och 2 choklader samt massa kondomer (hehe ;D) fick en parfym av Flisan som luktar jätte gott! TACK FLISAN!! :D
Fick öppna en julklapp när jag kom hem en väska men den ska vi skicka tillbaka för den var ju självklart trasig? Fyfan vad dåligt att skicka en väska som är trasig!? Blir så jävla less och besviken, det händer fan alltid mig när jag ska köpa en väska! Då är det alltid något fel på den, att kedjan är trasig eller att den har världens jack mitt i väskan osv osv. Nu var det kedjan som var trasig och själva den dära drag grejan åkte helt av och man fick inte ens fast den sen, fyfan vad sur jag är!
Behövde den dära väskan nu när jag ska till stockholm och har suttit och längtat efter att den ska komma för att jag vill ha den innan jul och så när den kommer är den trasig? fyfan alltså ;s

Ska leta efter en väska i Stockholm och om jag inte hittar en i stockholm så beställer jag en ny då jag kommer hem, asså åh! ville fan ha väskan NU inte SEN! ;s

Nu ska jag hitta på någonting annat, ha det



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0